tisdag 6 november 2012

Allahelgonahelgen. SÅ inte Haloween.

Skojsigt ordning det verkar bli på mina inlägg. Nu väntade jag någon dag med detta inlägg, får se vart det hamnar...

I helgen var det Alla Helgona. En tid för eftertanke, för andra och för mig. Jag miste min mor i unga år och årsdagen inföll i år i helgen som gick. Vi åkte till kyrkogården med ljus, men det brann redan några fina så vi putsade bara lite, och så passade jag på att titta till ett par andra gravar. Tände ett ljus som slocknat och så. Kyrkogårdar är ofta rofyllda platser, om än kylslagna och så även denna gång.




Sorry, lägger ut ett ganska anonymt foto...

Kan bara konstatera att man ska ta hand om sig och sin familj så länge det går. Sedan är det för sent. Så, ta hand om er!




Kyrkan där jag sjöng i barnkör och blev konfirmerad. Utsikten från tornet är för övrigt fin...


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar