lördag 8 december 2012

Vilustunut ja väsynyt, mutta jännittää NYT!

...tai toisin, minua jännittää usein etukäteen, mutta sitten olen aika rauhallinen, kun vaan olen hermoillu riittävästi jo ennen. Suunnitellaan pitkää matkaa. Minulle ensimmäinen kerta Euroopan ulkopuolella. Ja olen nuoresta asti halunnut päästä Austraaliaan. Jotta, joo, ihan hyvä tämä. Martin menee töihin, minä en.

Lähdetään matkaan 20 tammikuuta. Lennetään Helsingin kautta Bangkokiin, ja siellä sit vietetään kolme yötä. Tilasin toissailtana hotellihuoneen.. Sitten jatkamme matkaa, uusi pitkälento, Sydneyyn. Martinin työ maksaa jonkun asunnon, kaksi makuuhuonetta, olohuone ja keittiö. Kuulostaa hyvältä. Saas nähdä mitä kaikkea saakin näkeä... Vaatteet muka ainoa mitä tarvii ottaa mukaan, kolmen kuukauden vaatteet. Huh!

Aikomuksena on toimia G:n opettajana kun ollaan reissun päällä. Ei tämä vain vapaa-aikaa ole...



- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar