torsdag 27 december 2012

Nedräkning - Countdown

För en vecka sedan stod det klart att visumet och makens arbetstillstånd var godkänt. Det var en bra julklapp! Så nu vet vi att vi åker. 20 januari är det dags. Så nu ska allt härhemma ordnas... Sälja ena bilen, lösa lite grejor med hemmet, äta ur lite... Och jag ältar. I förväg. Så är jag redo när det väl är dags. Nedräkningen pågår. Nu är det 14 dagar, 1 natt och några beredskaper som återstår. Lämna över arbetsuppgifter. Fråga vänner om lämplig storlek på reskassa. Kolla upp saker. Sånt där.

Och under tiden jul, nyår, barnkalas... Jojo. Barnen var nöjda med Nintendo 3ds i julklapp. Under rådande omständigheter ser jag dem mer som en inverstering... Och nu har barnen och maken lite jullov medan jag passar på å jobbar. Jag får mitt mycket välbehövliga brejk snart. Återkommer garanterat till detta. Nån som har tips på skräddare i Bangkok? Vi kommer att bo ostsydost om gamla stan eller nåt.
BILDER




Hemma




Julgranen




Stämningsfull detalj 1




Stämningsfull detalj 2




Stämningsfull detalj 3
- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar