måndag 21 januari 2013

Jet-lag dårå

Igår stressade vi till det in i det sista, och sedan åt vi lunch på GOT, sedan iväg. På HEL hade vi liiiite för kort om tid, så medan jag stod i kö till Starbucks för mellis, och försökte lista ut vad barnen, som ställde sig och kabinväskorna på mina tår, ville ha, så gick Martin på rekogn-runda. Nej, ställe med mindre kö fanns inte i utrikeshallen. Take away i på planet och iväg.

Och som vi åkte. Stackars barnen har myror i alla brallorna vid sådannt. Svårt att sova ordentligt på planet, delvis för att en affärsesenär i övre medelåldern förpestade tillvaron för oss andra en del. Mest synd var dt dock om hans kollega i snarare yngre medelåldern, som dels hade fullt sjå med att ha styr på stör-focken, dels blir tvungen att ha honom på halsen under jobb. Stackare.

Idag fick vi vänta på hotellrummet och efter lite sömnpåfyllnad gav i oss ut i Bangkok. Varmt, avgasigt, högljudt, mat-osigt. Nu går ögonen i kors här, jag lägger några små bilder från resan, men mer om Bangkok längre fram. Jag tror att staden kommer att visa sig från en annan sida imorgon, när vi har en ciceron i form av en tjej jag lärde känna för 20 år sedan, och som är lokalbefolkning.

BILDER:

...får läggas till senare, när iCloudgrejen gjort sitt...


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar