lördag 22 februari 2014

Brief Update

Jeeeez vad tiden gått fort! Har inte haft lust å blogga, så det har jag inte gjort. Med två heltidsarbetande och två barn med fritidsintressen går tiden åt...

Idag är det minihandbollscup igen, med stora. Lilla har varit på fotbollsträning. Maken har målat, tapetserat, lagt golv å byggt lite under många helger så jag har fått rådda hemmet under tiden :-/

Under hösten begravde vi faster, och vad hon är saknad :-( Jag hade förmånen att åka på kurs till Amsterdam och sen joinade maken och vi hade en trevlig weekend. Dessa händelser kan bli aktuella för blogginlägg, vi får se.

Nu suger det i res-tarmen igen och snart, snart blir det kort skidresa till Branäs, en kurs i Davos (jag längtar) och påsklov med svärisarna på resa i Tyskland. Blir... intressant och kul, kan jag tänka mig. Och i maj åker jag själv några dagar och hälsar på forntida bekanting i London. Så nu är jag res-sugen och det är mörkt och fuktigt ute och jobbar en massa :-/

Idag ledig, dock. Gott så.




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar